MAGDALENA ZAPAŁACZ- SEKRETARZ POWIATU OPOCZYŃSKIEGO
Do zadań Sekretarza Powiatu należy wykonywanie z upoważnienia Starosty lub w jego imieniu zadań, w tym dotyczących zapewnienia właściwej organizacji pracy oraz realizowania polityki zarządzania zasobami ludzkimi.
Sekretarz sprawuje bezpośredni nadzór nad sprawami dotyczącymi przygotowania i wnoszenia pod obrady Rady Powiatu projektów uchwał i innych materiałów przedstawionych przez Zarząd Powiatu. Zapewnia przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej, sprawuje nadzór nad tokiem i terminowością wykonywanych zadań w Starostwie oraz nad prawidłowym funkcjonowaniem wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa, w tym również nad prawidłowym funkcjonowaniem kontroli zarządczej.
Ponadto, sprawuje bezpośredni nadzór nad sprawami z zakresu zamówień publicznych, archiwum, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, zapewnieniem warunków materialno – technicznych dla działalności Starostwa, w tym: koordynuje proces komputeryzacji, zakupy środków trwałych, remonty oraz gospodarką powierzchnią użytkową budynków wchodzących w skład siedziby Starostwa. Prowadzi również działalność kontrolną na stanowiskach pracy i nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Starostwie.
Sekretarz sprawuje bezpośredni nadzór nad sprawami dotyczącymi przygotowania i wnoszenia pod obrady Rady Powiatu projektów uchwał i innych materiałów przedstawionych przez Zarząd Powiatu. Zapewnia przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej, sprawuje nadzór nad tokiem i terminowością wykonywanych zadań w Starostwie oraz nad prawidłowym funkcjonowaniem wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa, w tym również nad prawidłowym funkcjonowaniem kontroli zarządczej.
Ponadto, sprawuje bezpośredni nadzór nad sprawami z zakresu zamówień publicznych, archiwum, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, zapewnieniem warunków materialno – technicznych dla działalności Starostwa, w tym: koordynuje proces komputeryzacji, zakupy środków trwałych, remonty oraz gospodarką powierzchnią użytkową budynków wchodzących w skład siedziby Starostwa. Prowadzi również działalność kontrolną na stanowiskach pracy i nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Starostwie.
Magdalena Zapałacz posiada wykształcenie wyższe. Ponadto posiada ponad 14 letni staż pracy w administracji samorządowej i ponad 10 miesięczny staż pracy w administracji rządowej w tym ponad 5 letni staż pracy w pracy na stanowisku kierowniczym.