Opoczno

Czwartek/21.9.2017
|Darii, Mateusza, Wawrzyńca
2.jpg
Wydział Finansowo-Księgowy
12-04-2012
 
 
 
 
Wyślij link mailem

Bezpośredni nadzór nad Wydziałem Finansowo-Księgowym "FN-K"
sprawuje Skarbnik Powiatu - mgr Anna Słoniewska
adres: 26-300 Opoczno,
ul. Kwiatowa 1a
 tel. (0 44) 736 15 03, (0 44) 736 15 06, tel./ fax . (0 44) 736 15 00  

 Wydział Finansowo-Księgowy -  prowadzi sprawy związane z opracowaniem projektu budżetu powiatu, obsługą finansowo-księgową Starostwa, rachunkowością w tym z nadzorowaniem prawidłowości prowadzenia rachunkowości przez jednostki organizacyjne powiatu, sporządzaniem sprawozdania z realizacji zadań budżetowych.


 Do podstawowych zadań Wydziału należy:
1)      opracowanie projektu budżetu powiatu oraz projektów zmian do budżetu,
2)      opracowanie projektów innych uchwał organów powiatu  w sprawach należących do zakresu  działania Wydziału,
3)       dokonywanie analiz wykonania budżetu,
4)      nadzorowanie prawidłowości opracowania i zatwierdzania planów finansowych jednostek powiatowych,
5)      windykacja należności budżetowych Powiatu oraz w przypadkach przewidzianych w odrębnych przepisach Skarbu Państwa,
6)      sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu i środków pozabudżetowych oraz ocena realizacji wykorzystania przydzielonych środków,
7)       prowadzenie rachunkowości budżetu powiatu oraz gospodarki finansowej powiatu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
8)      dysponowanie środkami finansowymi otrzymanymi na realizację zadań gospodarczych zgodnie z uchwałami Rady Powiatu i Zarządu Powiatu,
9)      prowadzenie dokumentacji płacowej i świadczeń z ubezpieczenia społecznego,
10)  sporządzanie list wypłat diet radnych,
11)   prowadzenie obsługi kasowej Starostwa,
12)   prowadzenie pełnego zakresu rozliczeń finansowych pracowników zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych,
13)  prowadzenie ewidencji księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
14)   obsługa Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym oraz Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
15)   gospodarowanie otrzymanymi środkami finansowymi Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, sporządzanie sprawozdań z wykorzystania tych środków,
16)  współdziałanie z bankami i organami skarbowymi,
17)  opracowanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości,
18)   przygotowanie projektów aktów dotyczących zasad prowadzenia i rozliczenia inwentaryzacji,
19)   terminowe przekazywanie dochodów Skarbu Państwa i innych należności,
20)   prowadzenie rachunkowości Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania
 o Niepełnosprawności,
21)   sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu Powiatowego Zespołu do Spraw   Orzekania o Niepełnosprawności,
22)  prowadzenie dokumentacji płacowej i świadczeń z ubezpieczenia społecznego Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności.

 
 
 
 
Wyślij link mailem
 
facebook-logo-transparent.png
youtube-logo.png
SNDS-twitter-logo.png
graph.png
H.png
no kl.png
4-000001.png
1f.png
promuje_lodzkie_achromatyczne_uproszczone_800x518_72dpi.jpg
nbh.png
1
2
3
4
5
1
2
3
4
5
Nasze Wydawnictwa
interregion_logo.png
sz.png
PO.png
A.png
s.png
sA.png
UP.png
Z.png
B.png
Decyzja użytkownika w zakresie plików Cookie na niniejszej stronie


Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie.Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Akceptuje powyższe warunki  

.